Fan
makers

FANMAIL

 

Algemene Voorwaarden en Privacybeleid

< Terug naar overzicht

AGIUM // BE ALL THE ... YOU CAN BE

 

Nóg meer B2B-fans voor Agium! Op 21 september lanceerden we de 2e nationale through-the-line campagne voor het vergroten van de naamsbekendheid via online, social, print en radio. Met dynamische banners voor LinkedIn en FD online, print-advertenties in FD en opvallende radiocommercials op o.a. NPO1 en BNR geven we Agium een nationaal podium en bereik.

 

Het thema van de campagne is ‘Be all the ... you can be’ waarbij de drie puntjes symbool staan voor de uiteenlopende financiële functies die Agium bedient binnen grote corporates. De campagne volgt op de teaser-mediacampagne van juni jl.

 

Na ons herpositioneringswerk voor Agium inclusief een grondige herijking van de website en andere brand assets, laat deze Agium-campagne een verfrissend geluid zien & horen over effectieve finance transformation in roerige tijden.  Bovendien nodigen we in de print-uitingen finance managers uit voor de toonaangevende events van FOAM (Finance on a Mission). Meer weten over deze talentvolle tribe van meer dan 180 specialisten? Kijk op agium.nl!