HISENSE // LUCKY NUMBER 23 TV-ACTIVATIE
Hisense is één van de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties wereldwijd. En naast de sponsoring van het WK voetbal in Qatar wilde het merk ook in Nederland meer zichtbaarheid creëren. Na de succesvolle samenwerking van Hisense met Rafael van der Vaart bij onze EURO2020 campagne, was onze opstelling voor deze Tv-activatie snel gemaakt ... wij selecteerden Rafael opnieuw als publiekstrekker voor de openingen van de eerste officiële Hisense x MediaMarkt winkel en Hisense x EPTummers winkel.
De kick-off van deze samenwerking vond gedurende een vol weekend plaats met feestelijke events bij de MediaMarkt Amsterdam Arena en EP in Roermond. Consumenten werden hier uitgedaagd om mee te doen aan meerdere activiteiten, waaronder de Instagram foot-activatie en een schietspel gericht op ‘Lucky number 23’ (het geluksnummer van Rafael bij al zijn clubs - googel maar eens).
De winnaars werden beloond met een gesigneerde Hisense voetbal, een officieel Nederlands Elftal shirt én de hoofdprijs in de vorm van de nieuwe Hisense 55U7HQ tv. Er natuurlijk was er voor iedereen voldoende gelegenheid om een handtekening van - of foto met - Rafael te krijgen en ging niemand met lege handen naar huis. Hisense en Rafael van der Vaart? De perfecte opstelling!